Uz sūdzībām ar humoru

13.04.2018

Sūdzības ir salīdzinoši ierasta lieta klientu atbalsta centra darbinieku ikdienā. 

Spēja profesionāli atbildēt uz tām ir ne tikai izaicinājums, bet nereti arī radošs uzdevums, un viens no Latvijas  starptautiskā biznesa procesu ārpakalpojumu sniedzējiem "Runway ", kas apkalpo dažādus ārvalstu uzņēmumus, šajā ziņā ir saņēmis pelnītu uzmanību no pasaules mediju giganta “BBC news.

Arvien biežāk klienti ar klientu servisa centru izvēlas sazināties ne tikai telefoniski, bet arī lietojot citus kanālus, piemēram, e-pastu, čatu vai sociālos tīklos (Facebook vai Twitter). 

Tā pavisam nesen, pavasarī, "Runway" apkalpošanas centra darbinieki Spānijas ofisā uz  avio pasažiera sūdzību, kas tika uzrakstīta dzejā un publicēta Facebook kontā, arī savu atbildi par papildu maksas piemērošanu saistībā ar vārda maiņu biļetē sniedza poēmas formā. 

Pasažieris  sociālajā tīklā Facebook dzejoļa formā publicēja sūdzību par piemēroto 120 eiro papildu samaksu vārda maiņai biļetē. 
Aviolīnija, kuru apkalpo "Runway ", piekrita pasažierim atcelt piemēroto papildu maksājumu un sniedza atbildi poēmas formā. 


Facebook Draugiem Twitter Instagram