Kas uz reklāmām uzķeras biežāk

13.04.2018

Lai gan tradicionālos reklāmas banerus Latvijā izmanto biežāk, atdeve interaktīvajām kampaņām ir krietni augstāka. Noskaidrots, ka visvairāk klikšķu uz reklāmām Latvijā izdara lietotāji vecuma grupā no 55 līdz 69 gadiem, kā arī lietotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem. Vispopulārākā ierīce, kurā sastopamas reklāmas kampaņas, joprojām ir dators, liecina interneta pētījumu uzņēmuma "Gemius" jaunākais pētījums.

Kā vēsta pārskats par 2017.gada otro pusi, Latvijas  reklāmas klikšķu skaitu uz 1000 baneru ekspozīcijas reizēm ir 0,66% un tas nozīmē, ka vidēji uz katriem parādītajiem 1000 reklāmas baneriem tiek izdarīti 6,6 jeb 7 klikšķi.
Savukārt visbiežāk klikšķus uz reklāmām veic Ukrainā (1,12% jeb aptuveni 11 klikšķi uz 1000 baneriem), Turcijā (1,04% jeb aptuveni 10 klikšķi) un Lietuvā (1,03% jeb aptuveni 10 klikšķi).
Jāatzīmē, ka, salīdzinot ar iepriekšējiem pārskatiem, klikšķu skaits Latvijā samazinās.

Saskaņā ar pētījumu, Latvijā skaitliski vairāk klikšķinātāju ir sievietes (53%). Visvairāk klikšķu uz reklāmām Latvijā izdara lietotāji vecuma grupā no 55 līdz 69 gadiem (28%), kā arī lietotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem (23%), taču visretāk klikšķus uz reklāmām veic jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem (13%).
Savukārt visbiežāk klikšķus uz reklāmām veic Latvijas iedzīvotāji ar vidējo izglītību (55%), bet visretāk - ar sākumskolas vai zemāku izglītītību (9%).

Vispopulārākās ierīces, kurā sastopamas reklāmas kampaņas, ir datori ar 74%, kam seko mobilie telefoni ar 21% un planšetdatori ar 5%. Visvairāk klikšķu tika veikti no mobilajām ierīcēm un datoriem.




Facebook Draugiem Twitter Instagram