Aicina nepiekrist jaunajiem tarifiem

22.05.2017

Pēc tam, kad visi Latvijas mobilo sakaru operatori paziņojuši par savu pakalpojumu cenu celšanu, to klientiem nevajag uzreiz piekrist izmaiņām, bet sarunā ar operatoru jāmēģina atrast sev izdevīgāks variants, sacīja nozari uzraugošo institūciju pārstāvji.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktora vietnieks Andrejs Dombrovskis sacīja,  ka ņemot vērā tirgus situāciju, parasti tiek rasta iespēja piemērot klientam individualizētu plānu, bet, ja arī tas nesanāk, vienmēr ir iespēja mainīt pakalpojumu sniedzēju," pauda SPRK pārstāvis.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa aicināja operatoru klientus būt aktīviem un paust savu neapmierinātību.
"PTAC par jauno situāciju saņēmis ļoti daudz sūdzību, un tās galvenokārt ir no cilvēkiem, kam pēc jauninājumiem nav nepieciešamības, tie ir tie, kas nebrauc uz ārzemēm vai nelieto mobilos datus, tie ir pensionāri, cilvēki ar zemākiem ienākumiem," sacīja Vītoliņa.

Jau vēstīja, ka pirms viesabonēšanas piemaksu atcelšanas Eiropas Savienībā šā gada 15.jūnijā, visi trīs Latvijas mobilo sakaru operatori savos pakalpojumos paplašināja saziņas iespējas Eiropā vienlaikus ceļot šo pakalpojumu cenas.


Facebook Draugiem Twitter Instagram